January 07, 2016

Dilwale


Assalamualaikum & hello everyone :)

Finally dapat jugak tengok cerita Dilwale. Korang yang tak tengok lagi tu mesti tahu kan perasaan aku bila orang dok update pasal Dilwale ni, yang aku macam blank je. Bila dah tengok rasa ringan beban hahahaha. Sebelum cerita ni keluar, kawan aku ada cakap yang cerita ni sebenarnya sambungan yang Dilwale Dulhania Le Jayenge. Tapi sebenarnya tak pun. Aku punya lah percaya sampai tengok cerita tu takut nanti tengok Dilwale tu tak faham sebab sambungan cerita kan (Tengok sikit je pastu tukar channel lain hahahahaha)


Overall cerita Dilwale ni memang best lah. Banyak part yang gelak-gelak dan yang penting jalan cerita best. Tapi aku rasa aku tengok sekali je kot kat wayang, kalau ada orang belanja atau cerita ni keluar kat tv ye lah aku tengok. Aku pun pelik kenapa ada orang yang sanggup tengok cerita ni sampai tiga empat kali. Maybe peminat setia SRK or Kajol kot tu yang tengok sampai banyak kali tu. Btw, Kajol makin lawa kot serious lah dia nampak macam muda gila. 
Cerita ni pasal Raj (Shah Rukh Khan) dan Meera (Kajol) yang saling mencintai antara satu sama lain. Tapi ayah dorang ni musuh ketat. Bila ayah Raj ni dah merestui hubungan dorang, jadi Meera pun bagitahu ayah dia pasal hubungan dorang. So ayah Meera ni pun jemput Raj dgn ayah Raj untuk datang rumah dorang. Tapi ayah Meera ni jahat, dia ada agenda dia tersendiri. Jadi masa Raj dengan ayah dia datang rumah Meera ni, ayah Meera nak bunuh ayah Raj. Tapi Meera ni dia salah sangka. So dia pun marah kat Raj & pergi jauh daripada situ. Lepas 15 tahun, adik Raj, Veer (Varun Dhawan) jatuh cinta dengan adik Meera, Ishita (Kriti Sanon) Tapi Meera ni dia tak setuju dengan hubungan Veer & Ishita.
Sampai situ je kot aku boleh cerita, aku malas nak type panjang-panjang hahaha. Kalau nak tahu lebih lanjut, tengok lah cerita tu kat pawagam. 



Ni haaa lagu Janam Janam tu yang best. Lagu ni best kot


2 comments:

  1. Bila tengok trailer cerita ni . Eh not bad juga o(^_^)o

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cerita dia pun memang not bad lah tapi biasa je lah hahahaha

      Delete

You may comment here but please don't use any harsh words