July 15, 2016

Mata

Sumber : Google (Hahahaha bukan mata aku eh)

Assalamualaikum & hello everyone :)

Wow 2 post dalam satu hari ? Rajin pulak kau menaip eh. Ni baru berlaku beberapa jam yang lepas tu yang nak share tu. Tengah main game tetiba mata aku rasa gatal-gatal. Rasa macam ada something dalam mata. Dekat belah hujung mata yang belah kanan (Tengok gambar ya) Aku pun mula lah dok gosok-gosok mata sebab gatal sangat. Sampai merah mata hahaha.

Sekali pergi tengok cermin sebab rasa macam ada something. Tengok-tengok memang ada, colour hitam haaa. Teka menatang apa yang masuk dalam mata aku ? 

Jawapannya adalah 
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
BULU MATA SENDIRI

Bulu mata aku memang panjang tapi sebelum ni tak pernah lah sampai masuk mata. Dah lah bulu mata tu belum tertanggal dari mata lagi. Susah gila nak keluarkan hahahaha dah lah sehelai je yang masuk. Nak guna tweezers kang salah buat tak pasal-pasal buta mata. Jadi, guna lah jari. Tu pun makan masa dalam 5-6 minit. Seksa woiii !  Pasni nak kena sentiasa curl kan bulu mata lah hahahaha. 
Bulu mata pendek, orang kata tak lawa lah apa. Bulu mata panjang pulak masuk mata hahaha pening kepala.

No comments:

Post a Comment

You may comment here but please don't use any harsh words